2018. január 23.,
kedd, Zelma, Rajmund napja

Ugyanaz a kampány

Lánchíd Rádió

2017. július 12., szerda 13:24, frissítve: szerda 16:18

A jelenlegi kormány továbbra is a bevándorlási válságra építi kampánystratégiáját – jelentette ki rádiónkban Perlaky-Papp József.

A Budapesti Metropolitan Egyetem docense szerint a Soros-kampánnyal a kabinet éppen ezt a tematikát értelmezte újra, sőt kimondható, hogy fokozta. A PR-szakember szerint azáltal, hogy egy konkrét személyt állítottak a középpontba még hatásosabb a kampány. Perlaky-Papp József kijelentette: az antiszemitizmus felvetése a kormányzat számára nem szándék. Perlaky-Papp József szerint a kabinet, ha egy témát felvet, azt meglehetősen sokáig fenn akarja tartani. Ehhez viszont nem csupán a PR-eszközöket veszi sorra a kormányzat. Hegedüs Szabolcs interjúja.



A szerkesztő ajánlja

Magyar Nemzet

Orbán és Soros egy csapatban játszik? „Soros-szervezetet” pénzel a BM

Több millió forint állami pénzt kapott egy menekülteket segítő szervezet, amely tagja a milliárdos civil hálózatának is.

Magyar Nemzet

El sem tudja képzelni, mennyi vér tapad egy avokádós pirítóshoz

Fegyveres bandák támadják a farmokat Mexikóban, ahol a drogcsempészet mellett az avokádótermesztés a legjövedelmezőbb üzlet.

Magyar Nemzet

Nem bojkott kell, hanem mozgósítás

A választástól való távolmaradásról szóló vitáknak a Fideszben örülnek a legjobban.

Magyar Nemzet

Egy mosókonyhából neki a világnak – Ma lenne 75 éves Cseh Tamás

Zenész, indián, rajztanár, egyszálgitáros, színpadra lépni izguló rendkívül összetett kulturális jelenség.