Ötödik helyett rükverc?

Lánchíd Rádió, 2017. április 25., kedd 10:41, frissítve: kedd 11:17
Ellenkező hatást válthatnak ki a negatív üzenetek.

Visszaütni látszanak a kormányzati kampányok – jelentette ki a Lánchíd Rádióban a Publicus Intézet ügyvezetője. Pulai András kifejtette: felméréseik szerint: a reklámhadjáratok épp ellentétes hatást váltanak ki, mint ami az eredeti szándék lenne. Jó példa erre a civil szervezetek ügye, ezek tevékenységét ugyanis most többen gondolják hasznosnak, mint azelőtt, hogy a kabinet benyújtotta a külföldi támogatásokról szóló törvénymódosítást. A szakértő szerint a Fidesz célja az lenne, hogy ellenségképet gyártson. A stratégiai igazgató úgy lája, hogy a kommunikációs sikertelenség ellenére, ha az ellenzéki oldalon marad a jelenlegi erős felosztottság, akkor a kormánypárt 2018-ban jó eséllyel nyerni tud. Hozzátette: az erőviszonyokon egyelőre nem változtatott a többi politikai tömörülés negatív kampánya sem, a pártoknak ezért inkább önmaguk megerősítésével kellene törődniük, ugyanis a felmérések alapján megfelelő üzenetekkel mozgósíthatók a jelenleg még bizonytalan szavazók. Verebes Károly interjúja.



hirdetés

Hozzászólások - db

A hozzászólások mutatása